Reklamační řád

Reklamace zboží

Ačkoli je výskyt reklamací velmi nízký, chceme vás ujistit, že na naše produkty se vztahuje stejná záruka jako při nákupu v kamenné prodejně. Reklamace se snažíme vyřizovat bez zbytečných průtahů a co nejefektivněji.

Záruční lhůta začíná běžet ode dne převzetí zboží (přepravní službou, na poště nebo osobně). Standardně poskytujeme záruku v délce 24 měsíců, u vybraných výrobců může být záruka prodloužena až na 36 měsíců.

Než zboží odešlete, doporučujeme nás nejdříve kontaktovat telefonicky na čísle +420 604 935 522 nebo e-mailem na adrese petshopstorecz@gmail.com.
V řadě případů je možné problém vyřešit po telefonu, čímž se vyhnete zbytečnému zasílání balíku a urychlí se celý proces.

Jak postupovat při reklamaci

  1. Zboží důkladně očistěte (v případě znečištění si vyhrazujeme právo účtovat poplatek za čištění ve výši 300 Kč).

  2. Připravte zásilku – zboží zabalte spolu s vyplněným reklamačním protokolem a kopií dokladu o koupi.

  3. Přiložte přesný popis závady.

  4. Zásilky na dobírku nejsou akceptovány, nikdo je nepřevezme.

  5. Náklady na dopravu proplácíme pouze v případě uznané reklamace, a to po předložení dokladu o zaplacení poštovného do 15 dnů od vystavení.

 

Adresa pro zaslání reklamace:

BcA. Lenka Burianová
U Žel. mostu 1085
675 71 Náměšť nad Oslavou

 

Reklamační protokol si stáhněte zde.